Dags att förnya sminket lite?

Därför är jag med och tävlar hos Malin Nestor
Vinn 3 stycken Colour Vibration (ögonskuggor) från Mist Sthlms sortiment. En highlight och två stycken shaders.



Allt ni behöver göra är att kopiera detta inlägg och posta i Er blogg, vill ni länka gärna. Sen vill jag ha en motivering till varför just Ni ska vinna, motiveringen skriver Ni i en kommentar i min blogg. Glöm inte att skriva in Er blogg i kommentaren så att jag kan hitta till Er blogg, och så att jag kan kontakta Er om ni har vunnit. Har ni ingen blogg så lämna er mailadress...

Tävlingen pågår till Onsdag kl. 00.00, vinnaren presenteras på torsdag.
Bäst motvering vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0