Annandag

Går dagen var mycket lyckad, saknade dock syskonen väldigt på morgonen (syrran hade saknat att vara hemma oxå <33) Först började vi dagen med att jag, mamma och pappa hade en lite julklappsutdelning här hemma. Sen vid halv 3 åkte jag och pappa iväg till mina sysslingar (mamma hade åkt till mormor och för att hämta morfar med min moster). Sen blev det Kalle och efter det massa julmat =D äter för mycket varje år xD
När det var dax för gröten så är det ingen som får mandeln som alltid när vi firar jul xD *mystiskt*
Efter det blev de julklappsutdelning =D

Blev super nöjd med alla mina presenter =D
Liten lista över vad jag fick:
*Ny mobil, T650i (gröna) precis den jag ville ha
 *Kläder, En mkt rolig tröja av Tua som vi pratade om i Grekland fattar inte att hon kom ihåg =D
*Massa smyken
*Böcker
*Rosa mysiga tofflor =)

Idag har  jag inte gjort något, min kusin sov här så vi kollade på Hairspray och sen kollade jag och mamma på Reign over me, en mycket bra film!
Pratade även med syster min i telefon, saknar henne, men på fredag kommer dom upp hit =D=D

Nu ska jag leka med min telefon xD

//elin


Kommentarer
Postat av: cecilia

aooow, ny mobil :)

2007-12-25 @ 18:42:26
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: Rivera

vilken remake :P

2008-01-05 @ 01:00:52
URL: http://riveras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0