Avslutning och nedräkning

Idag hade vi avslutning i skolan, började med att pappa väckte mig för tidigt för han trodde jag skulle vara i skolan 8 som alltid, men icke kl 9 skulle jag vara där =P
Det började i gympasalen "aulan" med esteternas uppträdande lite dans och sen Cyberfilmen, Becca var grymt nervös att hon skulle vara med till min besvikenhet var hon inte de =( (a) men jessi var med =D när hon låg och halvsov i mich knä ^^ När vi såg henne skrek Jag, Kajsa, Viola och Ronja till lite =P haha vet inte varför men men. 
Efter det i aulan var det lite fika i klassrummet med sin mentor men inte våran eftersom han fått barn =) Där fick vi iaf nya busskort och elevkorten (hata min bild!!) 

Efter avslutningen var det egentligen meningen att Jessi och Viola skulle med mig hem och vi skulle ha lite julmys men dom kunde inte.. Så jag och Ronja drog iväg till stan och köpte klart alla våra julklappar =D på typ 20 min!! 
Vi var mycket stolta över oss =D Efter våran snabba shopping gick vi in på donken och skaffade mat =P Ronja förvånar mig verkligen, hon klarade att äta upp en big and juicy på 4½ minut =O och resten av menyn orkade hon oxå ^^ 
När vi var färdiga där ungefär 1h senare så kom Viktor, Mich och Martin (?) dit och efter 20 min åkte vi hemmåt jag gick hem till mitt och de andra gick till Mich. 

Jag var typ död när jag kom hem så slängde mig i soffan med kakor och kollade på Gilmore Girls =P 

Nu har jag precis slagit in alla mina julklappar =D och ska bara sitta här och inte göra något tills maten är klar =) 

//elin (detta är mitt längsta inlägg!!) xD  


Kommentarer
Postat av: Lolla

Hahha, grattis Elin :D

Vah!? Vad dumt att jag missade umgänget dåw.. :( Jag sprang faktiskt in på både donken OCH Indiska, but noo, ingen Leelin lr Ronja där.. X(
Köpt upp alla mina pengar nu.. Eller nej förresten, har 8,50:- kvar på kortet plus en tjugilapp i plånboken xP

2007-12-20 @ 19:07:57
URL: http://my.opera.com/memorize/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0