Dan för dopparedan

Ja, så var det dagen före julafton.. Inte mycket julkänsla i detta hus inte hade det funnits snö ute hade det varit jätte mycket mera julkänslor!
Idag har jag julpyntat med mamma i huset =) sen pyntat i mitt rum =D nästan bara silver och lila julsaker i mitt rum^^
Är jätte förkyld fortfarande =( inte roligt att vara sjuk på julen!

Morgondagen ska firas hos Tua och Ebba med min kusin och familjer =) iår blir allting lite annourlunda, mina syskon firar jul hos sina pojk/flickvän med deras familjer i norrköpning och småland. Och min kusin firar för första gången jul med Tua och Ebba. Även mormor kommer saknas denna jul då hon är sjuk och inte kan komma.
Mycket som är annourlunda detta år alltså.
Men nyår ska firas med mina syskon + deras pojk/flickvän och Mikka - min brors flickväns lillasyster - rätt komplicerat^. Vi ska fira ute på Tynningö iaf i vårat nya hus xD
Bror och Fia ska även flytta runt jul/nyår.

 Pepparkakor =D

Tänkte slänga in mina julönskningar här oxå =)
1. Ny mobil T650i
2. Hörlurar
3. Presentkort, gina, hm (de vanliga)
4. Pengar ^^

Har egentligen inga andra önskningar, får se imorrn vad jag får =)

Nu ska jag gå och göra ngt annat =P

//elin

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha xd , god jul förresten :D

2007-12-23 @ 19:18:31
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se
Postat av: elin

elin:
God jul på dig oxå :D

2007-12-23 @ 20:50:15
URL: http://leelin.blogg.se
Postat av: Lolla

hahhaa XD God jul på dig oxå ^^
Min jul skiljer sig inte så mycket från de andra åren.. lr jo kanske lite. Men bara lite.
Tyvärr känner jag inte så mkt julstämning i år.. Varken inne eller ute. Synd.. :/
MEn men, hoppas ni har det skoj ute i tynningö dårå ^^ Jag kanske kmr och knackar på dörrn, vem vet? ;)
puss

2007-12-23 @ 20:52:00
URL: http://my.opera.com/memorize/blog
Postat av: elin

Lolla:
Kom gärna förbi ^^

puss

2007-12-23 @ 23:33:10
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0