Fredag

För ett tag se kom jag hem från skolan, ska kanske till stan sen med Jessica och Ronja om jag orkar har jätte ont i huvet.. Förkylning som kommer lagom till sista veckan i skolan. Slutar på TORSDAG =D första "delen" av 1an avklarad, lite läskigt.

Igår satt jag kvar i skolan med Jessi, Viola och Michel, det var roligt och mycket intressant iaf att se jessica så extremt flummig!! Hon lekte med en cola flaska och höll på lite allmänt  =D

Nu ska jag fortsätta kolla på stå upp ( så jävla roligt program, älska Thomas Järvheden^^ ) , ta en alvedon och så får vi se om det blir stan för mig sen.


Naxos, sommaren 07


Pussar och Kramar



skriv ditt namn med lillfingret: elin
skriv ditt namn med armbågen: erklin
skriv ditt namn med pannan: eiy76hy 
skriv ditt namn med foten: e.lkinm
Skriv ditt namn med näsan: elin
skriv ditt namn med örat:  tvgf,µ
skriv ditt namn med munnen: exlin


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha visst var hon!? X'D Jessi alltså.. ;D
Assåw.. "skriv ditt namn med örat". Wtf? O.o? hahah! xD

2007-12-14 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0