Godkväll

Nu har jojo lämnat mig ensam här hemma, lr mamma och pappa e ju hemma men men... :P
Vi kollade på idol och MARIE VANN :D precis som vi hoppades!
Imorrn är det tjejkväll hemma hos Becca :D <33 Hihi jag och jojo som älskar att klä upp sig vid mista lilla tillfälle ska ju självklart göra det xD

Satte även på lösnaglar idag, så Sara blir lycklig :D haha, imorrn är det även julmarknad i gamla enskede, jag har släpat dit folk från skolan ^^

Nu ska jag titta på dagens julkalender sen lite frasier, then sleep :)

Hasta la vista

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag vet sjukt kul! ^^
Jag har märken på min arm fortfarande elin! Hmpf! ;)

2007-12-08 @ 12:08:45
URL: http://jojan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0