Måndag

Idag var det upp kl 6 som vanligt. Träffade Carro på bananen sen Jessi vid bussen =D Första lektionen var datakunskap, var tvungen att göra massa ergonomi uppgifter *gäsp* 
På matten var det lite repetition inför provet imorrn, hoppas jag klarar detta fast Becca sa att det var svårare än de andra ='(
På min håltimma var jag med på Violas svenska det börjar bli en tradition nu och läraren ser inte lika förvånad ut längre ^^ Sen var det tråkig spanska... behöver inte säga mer..
När vi slutat satt vi dock kvar och flummade lite i skolan innan vi begav oss in till stan för att sätta oss på waynes med en fika och matte böckerna. Där satt vi i ca 2h (?) Sen skulle Viola till swedbank och sätta in pengar, brevid oss stog en gubbe med värsta hinken med mynt, vi bara det kommer bli stopp i maskinen och mycket riktigt det blev de efter han tömt halva, ond som jag är börjar jag skratta och säga va roligt om maskinen började spruta ut alla mynt  xD

Iaf  sen skulle jag hem och Viola skulle till hötorgshallen, hon skulle köpa HÖNOR xD jag trodde hon skulle köpa levande hahaha (a)
Vi har iaf bestämmt att skriva upp allt roligt vi säger ;-)

Nu ska jag plugga lite mera matte och lyssna på julmusik =D
3 dagar kvar till avslutningen, 7 dagar kvar till JULAFTON =D =D
/elin

Kommentarer
Postat av: Sara

Mwhaha ge mig waynes!

2007-12-18 @ 11:55:24
URL: http://Lilltanten.blogg.se
Postat av: Rivera

varför sa ni inte hej? =( jag kunde gett din present!

2007-12-18 @ 13:11:55
URL: http://riveras.blogg.se
Postat av: elin

Sara; moahaha du får thailand jag får waynes^^

Rivera; vi såg dig inte :O

2007-12-18 @ 20:01:02
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0