Söndagsmorgon

Lugn helg, i fredags busade jag och Becca med Jojo och Bongan skrämde dom lite xD
Dom var dock långsamma på att gå ner och kolla på film så vårat bus blev lite fel, men men vi lyckades nästan iaf *stolt*

I lördags var jag endast hemma och kollade på film, gjorde julgodis med mamma. På kvällen kollade jag på Pirates, var så trött att jag satt och garvade åt allt och upprepade replikerna ^^

Idag är det plugga matte, lära mig de sista uppgifterna i excel och baka pepparkakor som gäller =D
Måste även komma på vad jag ska ge mamma, pappa och tua i julklapp... någon med förslag?

Gjorde nyss detta test, hur goth är du? tydligen inte så jätte x'D

Elin är lika gotisk som Ernst i Sommartorpet

Troligen är ditt största mål i livet att komma med i Big Brother och bli dyrkad av pressen.
Hur FAN hittade du till den här sidan?!



Hur goth är du?

men knappast att jag vill vara med i big brother hallå =O


Dags att gå ner och äta frukost nu iaf..
/elin

Kommentarer
Postat av: Lolla

nej ush stackars dig, plugga och plugga.. :(
Men du har iaf hunnit med lite julsysslor, hemma hos oss finns inte ett dugg justämning. Så himla tråkigt :(
Nåja, GOD JUL! ^^ xD

2007-12-16 @ 13:37:44
URL: http://my.opera.com/memorize/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0