1 april! -->Humorlös rubrik

Äntligen funkar blogg.se igen!! Har tänkt att jag ska blogga hela helgen men de har ju inte funkat... Nu funkar det iallafall och alla är lika glada över de ; )
Idag har vi haft våran sista lektion med multimedia A, för mig gick de ju eeh.. bra?! Jag kom dit med insikten att nu ska jag göra klart detta och de ska gå jätte bra.. Ha-ha! så gick de ju inte riktigt, kunde inte få knapparna och funka och Karim sprang bara runt och hjälpte andra. Viola fick försöka hjälpa mig under ett av mina utbrott.. Men inte ens hon fattade då är de illa! Tillslut kom han och hjälpte mig och jag fick tillslut ordning på de hela *stolt*. Det tog dock rätt mycket extra tid, så får lite frånvaro på matten.. men men.

Nu sitter jag här i K 71an med Viola och Jessi. Har lekt lite i PS och Jessi har skrivit rent vårat medie kunskaps arbete. Ska snart dra mig hemmåt, är ju fortfarande sjuk så ska vila och äta massa nyttigheter. Becca slutar 13 så kanske åker med henne = )
Juste!! Busschauffören imorse hoppade över mig, så jag fick stå och vänta i 10 minuter.. Inte var jag glad då!

Pappa försökte lura mig idag oxå.. Fick ett mess där detta stod: image124
"Har du hört att Hammarby och Helsingborg ska gå ihop?
Hammarby har publik och de andra har Henke Larsson och en massa pengar. : O \ \P"
Tyvärr, de gick jag inte på (efter att Ronja påminnde mig vad de va för dag)

Och ett stort GRATTIS! Till Ronja för idag fyller hon 17år♥♥

Jag och Ronja


Nu ska jag messa Becca och se hur de går för henne och när hon åker från skolan.
Pussar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0