Åker från snöslask till solen

Hej hej, nu sitter jag här hos Annie och Claes. Kollar lite på Independence day. Kom fram hit vid 14.30 då tog jag och Annie en promenad med vovarna och sedan åkte vi och handlade.
Imorgon blir de lite sovmorgon för oss, sedan åker Annie och jobbar runt 12 så då ska jag häcka här. Hoppas på bra väder imorgon också. Sedan blir de nog mer film kväll imorgon^^ Bloggar också mer imorgon då jag förhoppingsvis har lite mer att skriva ; )
Jo, juste. Idag på tåget satt jag nära en familj vars äldsta dotter och son satt och diskuterade vad huvudstaden i London hette o.O Fick jobba för att inte dö av skratt, de värsta var att dom var runt 14-15 oxå... Ibland undrar man lite xD

Nu ska jag kolla klart på filmen sen blir de lite ligga och läsa i sängen.
Pussar<33

Kommentarer
Postat av: Jessica

och du kunde inte vara snäll och säga "london är huvudstaden i england" :P ?

2008-04-10 @ 14:53:47
URL: http://xmjauw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0