Hej nacke, tillbaka nu?

Hej hej, nu är jag här igen efter en heldag med skola och massa annat. Först mötte jag Jessi i sandsborg så vi hann med 20 bussen och var i slussen vid halv. Så skulle hon köpa frukost och sedan skulle vi stressa iväg till gympan. Stressa hade vi ju inte behövt göra.. Hade teori på gympan men vi kom fullt påklädda redo för ett riktigt pass (a) Sen hade vi svenska, ska börja skriva en rapport.. HJÄLP! Efter svenskan var det dags för spanska. Vi hade glosor till idag som jag faktiskt kunde 2/3 av =D Sen skulle jag och Viola fortsätta jobba med Imperfekt och Preteritum. Dock visste inte hon lr jag riktigt vad det var så våran lärare skulle förklara de för oss. Det gick in i mitt huvud rätt snabbt men Viola hon blandade bara ihop allt idag xD Jag hade väldigt roligt åt de inte ofta jag fattar mer än henne (a).

Kl 12 skulle jag vänta på Jessi en timme då vi skulle åka till gullmars och gå till sandsborg tillsammans. Vid ungefär halv 2 åkte vi och självklart fastnade vi lite i globen. Kollade skor och kläder och åt lite donken. Träffade min förvirrade lilla Mams♥ inne på Wedins hon såg chockad ut. Sedan gick vi hemmåt.
image125

Vid 10 i 3 skulle jag och pappa åka till Saltsjöbaden för att träffa naprapaten. Jag var väldigt nervös över de här att han skulle hålla på och knäcka massa saker i min nacke och så, men nu kan jag säga att det var så extremt härligt! Han hittade dock en himla massa saker i min rygg och nacke som ska fixas. Även fixade han så att mitt bäcken rätade ut sig och mina ben är nu lika långa xD
De första han hittade och skulle knäcka var i nacken. Visade först hur han skulle göra det och sedan var det ett stort jävla brak i mitt huvud. Ont gjorde de faktiskt inte *tur* men de låter hemsk, lät som om hela skelettet rasade ihop o.O I efterhand kan jag säga Välkommen tillbaka nacke som kan röra sig lite mer normalt. Ska tillbaka på måndag och kolla lite hur de blev och säkert knäcka mer. Han sa att jag säkert kommer ha "träningsvärk" i kroppen imorgon efter detta, men men de kan jag leva med =D

Nu ska jag prata med mina flickor om helgen och sedan sova. Imorrn är det foto och nya bebisen, d300 ska med!♥
Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

vill också ha systemkamera :(

(svar) ja visst blir man :) hoppas jag minns ha det imr då.

2008-04-04 @ 00:29:36
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Jessica

trevlans att nacken känns bättre :) hopps det va mys i helg ^^

2008-04-05 @ 13:25:40
URL: http://xmjauw.blogg.se
Postat av: Marielle

(svar) ja verkligen, men de är dyra så
får nog vänta 5 år till hehe :) ja, våren är härlig!

2008-04-06 @ 01:23:12
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0