I brist på annat...

Nu sitter jag här och är trött men inte sova trött.. Sånt är jobbigt.
Idag började vi ju som alltid med engleska kl 8, sen kl 10.10 var de dags för medieprod. Fortsatte redigera våran musik video. Gick ju "jätte bra" så fort vi satte på låten brast vi ut i sång och dans xD Väldigt efftektivt. Vid 12 begav jag mig av mot kärrtorp och mötte Becca, skulle titta på hennes sköldpadda. Älskar sköldisar (a) så söööta =D och så fick jag ju träffa Becca lite mer än vanligt oxå♥. Hon åker på lördag, kommer sakna min flicka!!

Gud är så enormt glad över att de är vår nu =D finns ju verkligen inget bättre (förutom sommaren xP) Kommer nog promenera hem från Gullmars imorrn. Så får jag njuta av solen och fota =D Nästa vecka är det VTFF, så åker ner till syrran i Alvesta på onsdag♥ Umgås med härliga smålänningar och vovar. Lär tralla runt mkt på Oasen, eftersom syster jobbar när jag är nere. Kanske kommer hem lite brunare om jag vågar lägga mig i ett solarium xD

Planerna för imorgon är skola, börjar med gympa sedan svenska och spanska... Har typ 20 miljoner glosor jag försökt lära mig... Kommer nog faila lite (a) Sedan är det ju då hem och promenera OBS! endast om der är riktigt soligt och varmt ; ). Kl 15.30 ska jag och pappa till en naprapat, han ska få titta på min hemska nacke och se vad som kan göras med den. Är lite rädd att han ska knäcka och hålla på, sånt srämmer mig *mes*.

Nu ska jag underhålla mig med att prata med folk och sedan sova.
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0