Länge sedan jag bloggade... igen (a)

Nu sitter jag här och skriver på min filmanalys som ska vara inne imorgon.. Panik? -Lite! Har också en svenska rapport att skriva, en fördjupning på vårat program val. Idag skulle jag egentligen ha jobbat men fick mess om att lillen hade feber så inget jobb och ingen fotografering idag. Känns lite buttert då jag släpade med mig hela kamera väskan och sånt till skolan.. Men men sånt händer, fick fota lite i skolan ist =)
Idag hade vi Engelska Np (reading and listening) de kändes bra så hoppas de går lika bra som i 9an =D Efter Np hade vi kursinfo dag i skolan, dvs man går runt och pratar med olika lärare om de valbara kurserna till 2.an. Ska ha gjort valen innan onsdag nästa vecka så måste börja fundera lite mer på vilka kurser jag ska välja. Inriktningen är ju redan bestämd ; )

392785-151
(Kvarntäppans båtklubb, Tynningö. Fixad med Grain i Ps)

Imorgon är det ju varborg! Snabba ryck nu på våren =D
Planen är att Bong kommer och äter här med mig(?) Och sedan kommer Jojo och eventuellt också hennes vän Bella =D Sen lär vi ju inte sitta inne och loda hela kvällen utan ut och kolla på brasor och flumma runt. Ser fram emot kvällen iaf =)

Nu ska jag skriva min filmanalys, blir nog om Blood Diamond senaste filmen jag såg (a)
Pussar<33

Kommentarer
Postat av: bong

inte visste jag att jag skulle käka med dej, å inte visste jag att d va bella utan sophie? menmen, vet inte mkt jag hahaXD

2008-04-29 @ 19:04:09
Postat av: bong

inte visste jag att jag skulle käka hos dej, å trodde d va sophie å inte bella? haha, nada koll XD menmen d blir säkert asbra ändå :D XD

2008-04-29 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0