Ledig + Jobb

image140
Lite skor jag vill köpa inför våren och sommaren.
Har städat undan vinterskor och kläder nu så våren och sommaren ska få inta min garderob =) 
(måste köpa en extra byrå till tjockare tröjor och sådant) 
Letar efter ett par klar röda lackpumps för inte allt för dyr slant. Vet någon var de finns? 

Idag har vi haft studiedag, så dagen har spenderats med träning. Känns superbra att kunna komma igång igen. Ska träna igen imorrn med Becca för hon mådde inte så bra idag.. Sedan när jag kom hem gjorde jag scones, blev lite brända, och som jag sa till Jojo var det helt ugnens fel ; ) Jobbade även kl 14 - 18.00, fick gå tidigare eftersom min pappa fyller år idag =) Imorrn är det skola igen, träning och sedan jobbar jag 16 - 20.45.

Ska kolla på Desperate Housewives nu eftersom de börjar igen idag =D
Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0