Lite mer ordning på saker igen

Hej, denna helgen har inte riktigt gått som jag velat pga en viss händelse i fredags. Tack vare alla mina hemskt-underbara vänner så har jag tagit mig igenom detta också. Tänker inte gå in på vad som hände, men det fick mig att må dåligt och inte vilja vara ensam.
Så i fredags efter skolan åkte jag hem och sedan på bio med Bong♥ Vi såg 27 dresses, sjuk bra film =D Sedan åkte jag hem till mitt och vid 21 gick jag och mötte Jessi♥ som varit på Shan Atci's ståupp show. Kl 22 gick vi och la oss, så skönt de va att sova tidigt! 
          På lördage gick hon hem och jag beslöt mig för att ringa Linda♥ och se vad hon hade för sig. Lördagen blev spenderad med Linda och sedan också Jennifer♥. Vi bakade brownies, åt godis och var ute och gick. På kvällen kom oxå Bong♥ och vi satte oss för att kolla på Rent. Det måste vara världens absolut bästa musikal! Vid 23 gick Linda och Jennifer. Bong och jag började disskutera om vi skulle kolla på Dirty Dancing lr Hairspray. Det blev Dirty då Bong inte sett den innan. Vid 01 gick vi och sov, jag somnade direkt men inte Bong tydligen.
Denna söndag har spenderats med att kolla på tv och städa huset. Mår fortfarande inte riktigt bra igen men tack vara er alla så mår jag extremt mycket bättre♥♥

Resten av veckan är jag ju ledig så de blir städning av mitt rum imorgon och på tisdag jobbar jag. Sedan på onsdag åker jag ner till min syster i småland ♥  Ska även till Naprapaten igen imorgon.

Måste bara säga att jag fått upp ögonen för Depeche Mode, dom är grymt bra!

Pussar <33
Oändligt mycket kärlek till alla som försökt och lyckats få mig att må bättre igen♥ Betyder allt♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0