Monster

Igår kväll när jag skulle blogga så dog internet lagom till att jag skrivit klart så hann inte publicera mitt inlägg.. Lägger in de här iaf^^
"Hej hej, lovade ett inlägg idag och här kommer de =)
Har inte gjort så mycket idag, varit hemma här ensam och busat med monster 1 och 2. Zahara har verkligen gjort allt för att skada min mage idag xD såfort jag ligger i soffan kommer hon och ställer sig på magen, 20 kg hund massa trevligt xD Sen när jag åt päron satt både hon och Baylies och dregglade ner överallt! En dusch av dreggel blev de..
Imorgon ska jag med Annie till Oasen och få massage =D Nu ska jag gå och fixa mig lite mat så jag kan äta och kolla på so you think you can dance.  Zahara har ätit upp fjärrkontrollen till boxen oxå så det går endast att kolla på 5an xD"

Nu sitter jag iallafall inne på Oasen och Annie jobbar medans jag sitter här framför datorn ; ) Ska vara med henne här hela dagen, lär kolla lite på sex and the city (a) och senare ska jag få massage =D hihi

BayliesBlöt Baylies efter promenad då han badade i lera ; )ZaharaEn trött liten Zahara =)

Återkommer säkert med mer inlägg senare!
Pussar<33

Kommentarer
Postat av: Lolla

haha, vilken busig zahara! ;D

2008-04-11 @ 11:02:32
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0