Tisdag = Jobb

Idag vaknade jag runt halv 9 då jag var tvungen att gå upp, äta frukost, gå ut med hundarna och packa eftersom jag åker imorgon!. Lite senare kom Jessi hit och vi pratade av oss om lite allt. Sedan drog hon iväg mig till skolan för att säga hej till lite folk som satt där och spelade och hade prov (i övrigt är våran skola lediga denna vecka). Runt kl 13 så begav jag mig mot jobbet, tog direkt med mig barnen ut och lekte lite men eftersom att det är så hemskt väder så var vi bara ute i ca 40min.

Slutade vid 19.00 och gick hem för att fortsätta med min packning, och nu sitter jag här. Har inte packat så överdrivet mycket än. Kläderna är packade men sen är det allt dedär andra man ska ha med sig också. Funderar t.ex starkt över vart jag gjort av mitt usb minne så jag kan lägga upp bilder när jag är där nere. Förhoppningsvis ligger de där de ska, säkert förvar i min väska.
Lämnar Enskede runt halv 11 imorgon så jag har lite tid att hitta tåget och köpa något ätbart m.m. 11.20 lämnar mitt tåg Stockholm och anländer sedan 14.25 i Alvesta. Kommer ha rätt tråkigt de tre timmarna jag sitter på tåget, så sms.a och ring folk!! 
Ska bli mycket roligt att bo hos Annie och Claes i 4dagar, på lördag kommer pappa ner med bilen för att prova frack till bröllopet och sedan åker vi hem samma dag. Så borde vara hemma runt 19-20.00 på lördag, blir förhoppningsvis en liten träff med Jojo då.
image127Igår när jag var hos Naprapaten satt jag och läste igenom en tidning och hittade detta^^ Jag som är en sann skonörd kom och tänka på att när jag ser någon gå förbi mig så kollar jag på deras skor xD haha låter lite konstigt men ett par skor kan säga så mycket om dig. Naprapaten sa iallafall att nacken kommer bli bra om jag återgår till träningen, stretchar nacken många gånger per dag, får massage!! och börjar varje dag med ett stort glas vatten så musklerna får syre och sånt. Så jag och min nacke ska snart må bra igen efter år av plågor.
Ska återgå så gott de går till min packning nu.
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0