4h..

Idag hade vi 4 timmars håltimma, brukar endast ha runt 3h men inte idag ^^ Jag, Nk (Sara) och Fisk satte och oss på Coffee house by Gerorge ett tag och försökte få tiden att gå : )
Sedan fick vi svenska provet.. Nöjd? -Nej!!
Samma gamla fel som alltid och inte mer än VG som alltid BAJS!! Men Stawe sa att de snart kommer uppgifter där de är med visa MVG litterära kvaliteer så hoppas jag lyckas där.
Efter skolan blev det shopping med Saaaara : D Köpa julklappar, skor och nödvändigheter sen dog mina fötter och Saras väska var tung.. Så låååång hemfärd och död Elin i soffan..

Imorgon ska jag stå modell för Violas fotoprojekt och har massa saker att ta med mig till skolan ; ) Efter studio och Psykologi har jag utvecklingssamtal och 16.40 ska vi hämta MIIIICKAN på centralen♥ Äntligen kommer hon upp : )
Fredag är de skola, studio, bio och resten av helgen spenderar vi sedan på tynningö :D

Puss<33


(På bussen till odenplan idag satt de två små killar snett bakom mig och Sara som försökte beatboxa och fy fan kan vi ju alla säga... "Du kan inte rappa lika mycket för jag har häng" då sprack de nästan, va ju tvungen att skriva de här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0