Är i Småland

Jag är inte bra på detta med att blogga just nu känner jag, men de ska bli ordning på de.
Julen spenderades med familjen : ) Hade fem hundar hemma hos oss från måndagen till onsdag kväll och lite drama blev de men mer om de någon annan gång. Thomas och Fia kom hem dagen innan julafton så vi kunde ha en traditionell julaftonsmorgon med familjen och öppna paket och runt ett kom kusinen samt familj och morfar : )

Fick mkt fina presenter och super nöjd, fick bla.
X-box + guitar hero så nu är de spela spela spela som gäller xD
Pengar (ska köpa min en nano för dom)
Jätte finna toppar och linnen från Aussie från Syster och Claes
BöckernaSlash och The Dirt :D

I lördags åkte familjen till Almunge (Kusinen) och på vägen dit stannade jag, Annie och Claes till computer city i Infra City och skulle se om dom hade ipoden men dom hade sålt den sista typ 1min innan vi var där!! Arg Elin.. Så mitt sökande har fortsatt ner till Småland och imorgon ska vi in till Växjö och leta^^
I Söndags åkte vi från Almunge och ner hit till Alvesta. Kommer fira nyår här nere med Annie och Claes samt deras vänner så kommer hem igen den 4e : )

Mamma och Pappa skulle antagligen till Ikea imorgon så då köper dom en ny säng till mig :D

Pussar<33


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Ladda upp en bild på din Ipod då ;-) Puss<3

2008-12-30 @ 17:19:27
URL: http://www.mickizz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0