Ansiktsmask

Nu sitter jag här med en ansiktsmask på mig, ser extremt roligt ut eftersom becca började prata om att hon skulle bli ett rosa ufo xD Är typ extremt luffig i mina mysbyxor och Enskede tröjan, men det är fredag så då får man se ut lite som man vill^^image49


Idag hade vi första lektionen i ngt och foto allt ingår i medieproduktionen, på foto lektionen fick vi göra bildserier, mycket roligt att kolla på allas =) sen efter det hade vi gympa och efter gympan begav jag och Viola oss till tacobar och mötte upp Jessi och hennes två vänner från kiruna och Sara och hennes vän Johanna och även alla våran Ronja =D
Sen satt vi och gluffsade i oss massa mat där ett tag, sen åkte alla och gjorde sina egna små saker. Jag åkte hem och handlade och städade i min garderob, och har även lagat middag *stolt*
Sen kollade jag på Robins där Thomas Järvheden var med, älska honom faktiskt xD Jag och Jojo måste på hans ståupp när han kommer till sthlm, vi ska ha tröjor där det står <3 Thomas Järvheden x'D

Nu ska jag kolla Will and Grace ; ) imorrn blir det bongan men ett gäng gott och blandat folk =)

Puss 

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja ska bli ett rosa ufo fettish nice:D

Gott och blandat är de bästa man kan ha XD ja är väldigt flum idag ^^

2008-02-01 @ 22:24:01
URL: http://boobadalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0