Äntligen lugg igen!

Har nyss kommit hem från frisören, har skaffat mig lugg igen =D känns super bra, denna gång blev det bara en raklugg.

När mamma och pappa släppte av mig hemma kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig så jag fick gå över till grannen och hämta ; ). Ikväll är det då filmkväll hos Bong som gäller =D med Becca, Jojo, Mathias och Gustaf^^ Ska äta pizza sedan hyra film i guess. 
Tackade nyss nej till att göra en musik undersökning imorgon.. kanske inte borde gjort det eftersom man fick 600:- i ersättning.. Men jag har planer på att städa och plugga imorrn, känns inte så bra att skjuta upp det eftersom jag alltid gör det.. =S Jaja, får hitta ett jobb och tjäna lite pengar.

Nu ska jag kolla på Will and Grace, har verkligen fastnat =P

Pussar 

Kommentarer
Postat av: Lolla

Omg :O Vad var det för musik undersökning? :O xD

2008-02-03 @ 02:06:01
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0