okej..

Nu är jag hemma igen, kom i söndags vid 17 ngn gång. Det har varit mys där uppe även om jag blev sjukare igen men det är sånt som händer. Första dagen i skolan på två veckor var det i måndags, härligt att träffa alla människor igen. Sjuk saknad!

Igår hade vi mum, matte (där jag faktiskt förstår kanske ett g på detta prov =D) sedan mediekunskap. På mediekunskapen såg vi marx brothers(?) Casablanca. Den var tråkig kan jag säga och de flesta håller nog med mig. Inte våran humor alls. Vissa saker skrattade man ju till åt men inget riktigt roligt.
Idag hade vi engelska och medieproduktion(rörlig bild). På engelskan satt vi och gjorde stenciler, med gåtor och översätta saker osv. Det var väl lite små roligt sisådär^^
Sedan på medieprod. hade vi inget att göra så Björn gick igenom Adobe Premere med oss och nu ska vi bara börja filma =D fick även sminka Ronja hihi (a) (bild kommer =D)
Sedan fick jag min rygg halvt pajad.. Har grymt jävla ont och vet inte hur detta ska gå då jag har gympa imorrn och måste iväg och träna.

Alla drar till fjällen nu, ville hem när jag var där uppe nu vill jag bara tillbaka dit där det inte finns några bekymmer. Längtar efter nästa år!

Hade hoppats på att få träffa Mickan denna veckan men dom åkte ner till Norrköping tidigare "/ saknar tjejen min!<33
Becca drar till fjällen nästa vecka, saknad de kommer bli där! <33

Ska ta och sova lite nu, shopping med jojo på fredags förhoppningsvis =) min lilla guldapa, slyna, guldfisk, apan och ja kärt barn har många namn <33

Ska snart sova nu. Puss på er =)

 

Kommentarer
Postat av: Jojo/ Miiii!

WIEEE GULDSLAMPA MAYBE? xD

2008-02-21 @ 18:16:40
URL: http://jojan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0