Överlevande!

Jag överlevde men det var nära på att gå illa ett tag i morse och under sista matten xD
Imorse 10 min innan klockan ringde så vaknade jag och kände mig jätte pigg fast som om jag inte ens hunnit somna. Sedan när jag snoozat i 30 min och ätit frukost så ska jag sminka mig, det går bra tills jag blinkar till och stoppar mascara borsten i ögat. Alla ni som gjort detta vet hur fruktansvärt ont det gör och mitt öga ville verkligen inte sluta rinna. Detta gör så att jag får stress sminka mig klart på ca 2 minuter. Men jag hann med tunnelbanan utan problem. Sedan möter jag Sara i slussen och väl framme i skolan så ska vi ha matte. Sara som varit hemma sen onsdag förra veckan hade lite smått abstinens och våran matte lektion blev inte den seriösaste. Vi satt och försökte få reaktioner av våra vänner men ingen svarade på sms, eftersom alla har lov!!

Efter lunch och allt sånt där var det spanska och sedan 2h matte igen! Jag räknade duktigt och hjälpte Claudia men den sista kvarten blev döds-seg. Satt verkligen och väntade på att klockan skulle sega sig fram mot 15.05. Tillsist så fick vi gå, kl 15.03!! 
Var hemma igen efter en hundpromenad ca 16.00, HÄRLIGT! Detta är hur mina måndagar kommer se ut...
Massa folk sjuka, men Jessi kommer igen imorrn och förhoppningsvis lilla Ronja oxå <33 Viola kallade mig Felin idag =S xD

Imorrn är det Mum A och Mediekunskap som gäller och efter de träning =D bara denna vecka kvar sen får jag perca mig =D=D

Pussar<33

Kommentarer
Postat av: Lolla

Jaa.. sen började ni smsa mig.. -.-" xD

Flin! Inte Felin :P

2008-02-28 @ 00:04:09
URL: http://memorize.blogg.se
Postat av: elin

eliiiin - ska du pierca dig?! :D vart då?? :)

2008-03-02 @ 13:57:20
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0