Sjuk.. men i skolan

Har gått och blivit sjuk efter helgen. Hade en mycket trevlig lördag hemma hos Bongan, vi åt pizza lr inte gustaf han åt kebebis xD Sedan kollade vi på Saw 3 och Supersugen, Saw var ju ingen höjdare kan jag lugnt säga... 
Efter filmer och en stor mängd godis drog vi oss ut för att Beccas mamma skulle hämta henne.
Sedan blev det lufferier på Bongans rum innan alla drog sig hemmåt, Jojo följde med mig hem och sov hos mig =D vi planerade att kolla på will and grace men somnade i mitten ; )

Idag var jag i skolan även fast jag är sjuk och inte kan äta lr prata pga min hals.. Fick gå runt i skolan och köra med tecken språk och skriva det jag ville säga på mobilen. Imorgon blir det ingen skola för mig, ska sova och försöka bli lite bättre. Detta betyder att det antagligen inte blir någon träning med Becca denna veckan heller... Nu kommer det ta längre tid för mig att få min percing *ledsen* men men.. kan ju inte hjälpa att jag blir sjuk.
På torsdag är det ortoptist som gäller, ska gå med lapp framför höger öga från onsdag em till torsdag. Ska kolla min astigmatism (?) och se om jag behöver starkare glas i glasögonen.. Vilket jag tror jag behöver...

På Fredag eller lördag kommer Syster och Claes upp med lilla Zahara, sedan på söndag åker vi upp till Tänndalen =D Vilket betyder att jag är där hela nästa vecka.
Mickan är uppe i sthlm nu ska se till att bli frisk, vill verkligen träffa min lillflicka =D
 

Nu ska jag sova.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Lolla

Krya på dig gumman

2008-02-05 @ 16:32:45
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0