Sjuk...

Var hos läkaren idag och fick först ta ett hemskt halsprov, uppskattas ej.. Sen fick jag vänta i 40 min innan läkaren kom för dom hade bokat in mig fel. När jag sedan får prata med läkaren säger hon att det inte är bakterielt och bara en virus förkylning som endast massa vila och näring kan få att försvinna.. Great, ännu mera tråkiga dagar framför mig.. Men inte mycket att göra åt, måste bli frisk till nästa vecka!!

Bongan ringde mig förut och skrattade åt min röst.. kan fortfarande inte prata och när jag försöker låter jag som en kraxande kråka.. Hemskt!
Ortoptist besöket imorgon är nu uppskjutet till 19 mars, eftersom jag är sjuk och ska vila inte kolla ögonen eller gå i skolan.. Saknar folket!!

Satt för några dagar sen och kollade igenom gamla bilder på mig som liten, b.la från när jag åkte skidor vid 4 års ålder. Alltid gillat skidor =D stor passion, därför är det extra viktigt att jag bli frisk!! Vill ju kunna vara ute och åka på dagarna och sedan komma hem och slöa i soffan och vara ute och ha snöbollskrig med vovarna och alla =D
Men men.. tänkte bjuda på lite bilder från min tid som liten =)


Jag klappar en get ca.2år, syster min i bakgrunden.

Syskonen på lucia. ca.5 och 13år.

Ebba 3år, Tua och Jag 5år.

Madde (kusinen) 2år och Jag 1år.

Mamma och Jag 3år på skidor.

Är inte riktigt 100% säker hur gamla alla var på bilderna men men =D

Nu ska jag kolla på veckans Andra Avenyn sen sova.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Jessica

naaaewh vad söta bilder :D

2008-02-07 @ 22:09:52
URL: http://xmjauw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0