Söndag

Nu har jag precis städat hela huset och duschat ska kolla på greys lite^^ Mamma och Pappa kommer hem vid 17 så har lite lugn tid för mig själv =)

Hela gårdagen var underbar, först stan med Jojo. Vi gjorde värsta kapet, solglasögon för 5kr så vi köpte likadana (a) haha. Köpte även ett par pumps från Skopunkten till Annies bröllop. Så nu är det bara klänningen som ska sys och snart är det dags =D
Pumps 249kr från Skopunkten.
Bild på solglasögonen kommer senare =)

På sen eftermiddagen kom Bong hit och vi satte oss vid datorn alla tre och flummade runt lite. Sedan lagad jag mat medans dom försökte sätta på musik med lite halvbra resultat^^ Efter middagen var det dags för Melodifestivalen. FYF*N säger jag bara. BWO BLÄÄÄK, Frida duger väl. Men den som skulle gått vidare är ju lugnt Patrik Isaksson! blev besviken på eskobar, deras låt var tråkig..
När BWO gick vidare kastade Jojo sig på telefonen och pratade med Sofie, Jag kastade mig på golvet och Bong satt i soffan och garvade =P
Det blev inte seriöst kollande på The pacifier, utan vi satt med datorn iknät och pratade i telefon xD
Jojo gick hem vid halv 1 och Bongan och Jag la oss i sängen för att kolla på Juno, den filmen är grymt bra!

Nu greys och lite lunch. Ska försöka skriva klart min sista text till tidningssaken oxå .
Nu är Becca uppe i Hassela, Jag kommer sakna flickan min. Saknar Tänndalen så j**la mkt ..
Pussar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0