Trött, trött på Sthlm

Nu är jag här igen och skriver. Satt och pratade med mamma och pappa vid maten om att jag är så trött på Sthlm. Dels för att det är vår nu när det egentligen ska vara vinter! Detta gör att jag saknar Tänndalen så grymt mycket. Vill åka bort någon helg bara för att komma bort lite och rensa huvudet. Vet inte riktigt vart jag skulle åka bara. Skulle vara skönt att åka någonstans med en kompis och bara bo själva en helg och ta det riktigt lugnt och prata om allt!
Någon som känner för att fly Sthlm med mig för ett par dagar?

Känner mig rätt nere för tillfället, en trötthets depp kan man väl kalla det. Går i skolan till 15.15 imorrn vilket SUGER. Andra måndagar har jag slutat 13 men nu ska jag gå på extra matte och det är från 13.15 - 15.15. Inte roligt alls...
Eftersom alla människor har lov denna vecka förutom oss ska jag försöka träffa Lena någon dag efter skolan. Så grymt länge sen jag träffade henne! Saknar dig gumman <33

Nu ska jag ut med hundarna. Blir nog en rätt lång promendad känner att det behövs. Musik och bara vandra runt på kvällen är mysigt dagar som denna.

Sätter in en bild på våran uppfödares ursöta hund Jasmine. image80

Pussar<33

Kommentarer
Postat av: Lolla

Jag vill gärna bort från sthlm tack! Till skillnad från dig vill jag ha vår och inte vinter xD
Näe ush.. shit vad tråkiga måndagar dt blir för dig nu.. :/
kram

2008-02-25 @ 02:03:36
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0