Glad och hes!!

Igår var det dags för Rix Fm Festival 2008!! Åkte först in till östermalmstorg vid halv fem för att klippa mig, sedan begav jag mig till kungsan och träffade Jojo och Bella =D
Det första som hände var att Jason Mraz♥ kom ut och gjorde soundcheck! satan va han ser bra ut *hihi* Vi blev redan då omringade av fjortisar och blev ihop tryckta från alla håll och kanter. Jag, Jojo och Bella ville slå lite på dom som pressade ihop oss men lyckades att inte göra de. Dock hörde jag att fjortis gänget brevid oss ville tydligen "nita" oss, haha lycka till säger jag bara. Dom var typ 13! Tragiskt...
Men men, kl sju drog hela kalaset igång!
Först ut var Amy Diamond, jippie!? Men man måste ju sjunga och skrika även om man inte gillar artisten ifråga ; ) Efter Amy kom E.M.D, skriiiiiika! Erik♥ är ju så sjuuukt snygg, Danny och Mattias ser ju inte heller helt fel ut =D
Sen var det dags för Patrik Isaksson, skriiika och sjunga! Så underbart alla stod och sjöng ; )
Efter Patrik kom Måns ut på scen, skriika måttligt men sjunga som en dåre ; )
Sedan intog Kate Ryan scen, jag fattar ej vad hon sjunger men låtarna sitter som sten i huvudet idag *voyage voyage*
Sen var det dags för BWO, kan ju bara säga att jag är total anti dom men man måste ju sjunga ändå xD
En mycket färgglad Ola♥ intog sedan scen =D skriiika sjukt mycket och det var vid denna tiden vi kunde ta oss till Sara och hennes vänner =D
Sedan efter mycket om och men med deras teknik var det äntligen dags för kvällens höjdpunkt, Jason Mraz♥. Jisses, äääääälska. När han sjöng Im yours var det omöjligt att inte sjunga med. Sjukt härligt och jag har det inspelat =D Skrek som en jävla dåre, så det resulterar i att jag inte har en så vacker röst idag (a) men men totaly worth it!! Sedan var jag tvungen att åka hem =( fick sällskap av Jessi ända hem till mig och hon sov över.
image176
Jason♥ (klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Nu sitter jag här i sjövillan och borde egentligen skriva klart min sista text om mig själv. Men det är svårt att skriva om sig själv när man är 32.. Jag har inga planer så långt fram i mitt liv!!
Aja, får göra mitt bästa ; )
Pussar<33
image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0