Grön och Vit

Nu är jag hemma från tynningö efter en riktigt lång och härlig helg. Inte så jätte bra väder men men man överlever ändå, iaf jag. Har fotat rysligt mycket och enligt mig fått ett par riktigt bra bilder =D Grannarna tycker jag ska satsta på att sälja bilderna i affären om den kommer igång. Tål att tänkas på.
Igår morse väcktes jag av mess från jojo, såg att de va från henne och blev fett sur för hon vet att mitt morgon humör inte är att leka med. Men iaf hon frågade om jag ville med på Bajen - Göteborg idag. Vilket jag ville så bara att pallra sig upp och fråga päronen.

image124Nu är jag hemkommen från Tynningö och matchen. Blev 0-0 Vilket SUGER! Jag och Jojo är inte lite mkt ledsna över detta resultat och folket i skolan imorrn kommer få höra mig svära över det (a) Jag luktar också enormt av rök, för alla männinskor runt om oss rökte.. BLÄ!!

Nu tittar jag lite på Sanningens ögonblick, han Linus är ju helt jävla sjuk! Stackars flickvän säger jag ju bara. Dumpa honom direkt efter programmet enligt mig!
Aja, ska snart springa iväg och möta Linda. Hon ska låna Rent av mig.
Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0