Jahapp..

image174Error...
Precis så känns det som om det är i mitt huvud nu och har varit de senaste två dagarna.. Som jag skrev imorse är jag trött och kan aldrig vila ut, jobbigt..
Idag har iallafall en av mina "bördor" lättats, jag och Ronja blev klara med våran musikvideo!! Vadå bara en månad eller mer försenat?.. men den är iaf klar nu och de känns bra så kan vi fokusera på Tisdags filmen. Har lite mer skolarbete att göra nu, så jag blir klar innan denna veckan är slut och kunna jobba på lite bättre nästa vecka. Jobbade igår, de va lite tröttsamt efter ett tag, längtade hem.. men sex timmars jobb är pengar så de känns iaf positivt. Dom undrade om jag kunde jobba ikväll oxå men har inte fått något mess om det så är hemma och kan vila och plugga.
I ett försök att fly undan stockholm (sthlms depression) lite ska jag dra med mig Bong ut till Södermöja över dagen på lördag. Så gäller att kolla upp båtar och bussar nu.
Juste! Imorse släpade jag mig upp tidigt i onödan, eftersom engelska lektionen gick åt till grupperna med muntligt nationella (jag har nästa vecka) så behövde inte vi andra gå dit... KUL! Hon kan väl mejla och säga de så man kan få lite extra sömn? men nee.. usch!

Nu ska jag återgå till plugga och sen även städa lite..


Överrasknings moment nr 1 för syster i lördags. (På oasen)
En gång av golf relaterade saker ledde fram till denna:

image173

Kommentarer
Postat av: Lolla

hahah fettkul jue! Jag vill också ha en möhippa nu =D xD

Och ja.. håller med, hon kunde ha mailat? =/

2008-05-14 @ 21:10:45
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0