Lyckat hemlighetsmakeri

Nu är jag hemma efter en sjukt rolig och intensiv helg i Växjö och Alvesta. I fredags eftermiddag åkte jag ner till småland med min systers bästa vän för att medverka på överrasknings möhippan som var planerad till min kära syster =D
Orkar inte berätta allt vi gjorde nu men lovar att de kommer i morgon =D

Detta var iaf lördagens program:

Möhippan

  

Möhippans gång med ca tider:

- Kl 10.00 har Annie "kundbokning på Oasen", vi har där lagt MC-kläder+golfkläder samt instruktioner vad hon ska göra. Utanför står vår MC kille Jonas, Annie hoppar på och de kör vidare till Rockatorp.


- Kl 10.00 möts vi andra vid Rockatorp, vi förbereder för champangefrukost + picknick.


-          Kl 10.20-10.30 kommer Annie å Jonas till Rockatorp.

-          Kl 11.30 kör vi igång golfen

-          Kl 13.00 blir det lunch, baguetter

-          Under lunch frågelekar, måla porträtt av Claes o s v  ( ngn som har förslag på annat hör av er snarast)



-          Kl 15.00 sticker vi vidare till Oasen, där Annie ska få massage, vi andra fixar fram exotisk planka

-          Kl 15.30 massage

-          Kl 16.30-18.00 kommer sexpartytjejen Anna hålla presentation

-          Kl  18.30 fördrink innan maten, fix för kvällen

-          Kl  20.00 Grill hos Annie


Blev sjukt lyckat och Annie blev enormt glad och överraskad =D
image172
Älskar dig syster min<33
Om två veckor är det dags för bröllop =D

Nu ska trötta jag sova.
Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0