OBS! gnäll

Orkar inte, bli sjuk nu... USCH! Ligger i min säng nu men extremt ont i huvudet, ingen kan prata med mig orkar inte lyssna. Börjar fundera på om jag har feber också.. skulle kunna stämma, har frysit hela dagen även fast jag varit i värme.. Planen är ju att jag ska jobba imorrn, kan ju inte göra de om jag mår såhär... Blir andra veckan utan lön då.. BLÄ! Nationella i matte på onsdag med, kan ej missa!
Ge mig Grekland nuuuu! (a)

Ska sätta på någon riktigt dålig såpa nu och bara allmänt tycka synd om mig.
(Kan inte lägga upp bilder heller, blä för blogg.se)

Pussar<3
image157

Kommentarer
Postat av: mikka

Krya på dig gumman

2008-05-06 @ 08:47:06
URL: http://xmikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0