Sjukling..

Idag var de ju Nationella i matte, de gick rätt bra och det är ett under. Ni som känner mig vet att matte inte är mitt starka ämne och hatar de verkligen. Så att säga att de gick bra är väldigt stort. Sista frågan var lite svår bara men men.. Åkte hem direkt efter provet, så var hemma vid 10. Åt fruktsallad och gick sedan och sov i en timme.
Idag skulle jag egentligen till Globen ögonklinik men känner att jag inte orkar det, så jag skulle ringa och avboka tiden och boka en ny men dom har telefontid 8-10 och sedan 13.30. Grejt min tid är 14.30.. Men men deras problem, inte mitt! Så mitt alarm står på 13.30 då ska jag vara redo att ringa ; )
image167
Nu håller jag på att fixa mig lite lunch.
Pussar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0