Tjohopp, tråkiiigt

Sjuk, sjuk, sjuk... Blev smittad av min mamma denna helgen och har legat i soffan eller sängen sedan i söndags.. Bajs att man ska bli sjuk just denna veckan.. Prov i skolan och Bröllop på lördag... Har inte varit i skolan något denna vecka och kommer inte heller gå något denna vecka.. DET SUGER!! Saknar folk, inte roligt att bara ligga här hemma och glo på väggarna och umgås med sina lika sjuka föräldrar..

Har börjat kolla på Britain's next top model vilket är väldigt bra!! Fanns bara fyra avsnitt ute än dock och jag har redan sett dom... Inget roligt kvar att kolla på..
Nu ska jag sova och bli frisk! Tänker inte sitta i en full smockad bil i 7h på fredag och fortfarande vara lika sjuk som nu.

Håll tummarna för fint väder på lördag allihopa!

Pussar<33


Juste! Armbandet kom igår, rysligt snabb leverans måste jag säga och sjukt fint är de =D


(min dator öppnade nyss 28 sidor ((av rutan där man väljer bild ))när jag skulle lägga in bilden på armbandet.. Bör jag bli rädd?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0