Time keeps rolling by

Helt glömt att min blogg firade två år den 6e december! Tiden går så fort! Snart är det jul, igen! Sedan är det massor som händer efter jul och nyår, Lanzarote, Studentskivor och sist men verkligen inte minst är det Student!

Glömt bort att blogga den senaste tiden också eller så har det varit så att jag loggat in börjat men sedan inte haft något att skriva så ja.. Men kanske kan knåpa ihop lite inlägg nu under jul, om inte så ska jag försöka lägga in lite mer bilder iaf!

På senaste tiden har jag hunnit:
19/11 - Varit på midnattsvisningen av Twilight och NEW MOON!!
20/11 - Firat Jojo som fyllt 18!! Blev tjejmiddag sedan utgång på Chaplin's.
27/11 - Firat Becca som även hon fyllt 18! Cattelin.. Sedan blev det röj på Chaplin's!
4/12 - New Moon 2a gången med Viola och Jessi! Sedan Nivå 22 (åkte hem efter nivå) för att fira Ellen som fyllt 18!
4-7/12 - Syster va uppe och det bakades lussebullar och pepparkakor!

Julafton närmar sig med stormsteg, försöker få lite julkänsla här hemma men det är svårt. Vädret är så trååååkigt! Nu vill jag ha snö och förhoppningsvis kan den ge lite mer känsla av jul! Julklapparna börjar bli klara.. eller de flesta, mest lite småsaker som ska fixas.

Ge mig snö nu!

Puss <3




Foto: Viola♥
Modell, Smink, Redigering: Jag
Kamera: Nikon D300


Funderat på vilken tatuering jag vill göra som nummer 2, dels hjärtat höger öra (syster och jag ska ha likadana) men även en text som går över revbenen. Blir nog efter jul och nyår! Hoppas jag (a) kostar ju lite också..
"There's a heaven above you" 
"You got to make it your own way"
"Find another day"
"You're in my heart now"
Någon av dessa rader vill jag ha, dock svårt att bestämma mig eftersom alla är så fina! Från låtar av Guns N' Roses♥ Finns även flera att välja på men vi får se! Kommer inte tatuera in någon innan jag är helt 100% säker iaf! Den sista är den jag först funderade på att ha under fjärilen i början.



Kommentarer
Postat av: Bong

Det var på tiden att du bloggade! Hihih ;-) Jag röstar på den första texten :-) <33

2009-12-12 @ 18:16:00
URL: http://boong.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tror mer på den andra...

2009-12-15 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0