Sova?!

Läänge sedan jag bloggade nu så får kanske slänga in en liten uppdatering om senaste veckan, men klockan är ju rätt mycket nu så får se till att komma ihåg det imorgon.

Just nu ligger jag iaf i den lilla blåa stugan vi har här ute på Tynningö och ska sova, har haft hundarna hos mig senaste två nätterna men pga. deras eviga små skällande har jag inte fått någon sömn så inatt ska jag ta igen det.
Lite små läskigt att sova helt själv här men Vänner får spelas och kan ligga och bre ut mig i den stora sängen så de går nog ingen nöd på mig ; )

Ska komma ihåg en uppdatering imorgon!

Puss<3





Och ett grattis till min älskade syster Annie och Claes som firar sin 1åriga bröllopsdag imorgon (24maj)

Om 34 dagar fyller jag 18!!
48 dagar kvar till LONDON!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack så mkt! Ja jag ritar upp tatueringar! Vad vill du ha? :)

2009-05-25 @ 20:30:05
Postat av: Annie

Fastnade oxå för det! :o) Men du fyller ju år snart, dumt att köpa nåt innan! ;o)

2009-05-26 @ 22:08:19
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0