Down at the whisky

Dött?.. Nej de har jag inte gjort, bara flängt runt som en galning. I onsdags åkte jag tidigt tidigt in till Centralen och begav mig till.. GBG!
Mötte upp fina Elin på centralstation och begav oss mot Feskekyrka (?) där jag skulle göra ett litet fotojobb. Sen fick jag ta mig på egen hand hem till Elin, spännande värre! Sthlmsturisten lös i Gbg, men de gick bra det med.
Sen hade jag några dagar i Götet med Pelin plutten!
Vi bakade tårtor, åt tårta, målade tygväskor, gömde oss för regn och betedde oss som föråldrade fjortisar på Rix Fm festival. Jättemysiga dagar och nu hoppas jag(och många andra) att DU - ELIN! kommer hit snart och stannar här! Du är trots allt 50% Stockholmare nu ju!

I Måndags åkte jag hem igen.. Hade lätt kunnat stanna några dagar till men de går ju inte med flytt osv.. Jojo och Bong mötte upp mig på Centralen och så begav vi oss till Kungshallarna (Greken!!) och åt middag. Har lovat Jojo att de blir en hejdå huset middag för tjejorna här innan vi flyttar.
Tisdagen spenderades på Arbetsförmedlingen (återbesök) och ett trappstädande för att tjäna pengar.

Igår mötte jag upp Viola på Make Up Institut där hon satt och blev sminkad, sen gick vi för att äta lunch och prata om sommaren och livet. Vi kom fram till att de är nu efter gymnasiet man kan använda de man lärt sig om sig själv i praktiken och inte bara i teorin.
På kvällen mötte jag och Viola upp Jojo och Bong för en mingelkväll på Strandbryggan med Sofis mode. Rosé, cider, modevisning, tävlingar och Goodiebags, mycket mys och lite för mycket kastande av chokladdoppade nötter på änder tycker jag tjejer! Sen blev de kvällsglass på Donken innan vi åkte hem.

Idag åkte jag in och mötte min kära Kusin och hennes vän i stan, vi fikade och jag hjälpte dom hitta sailor outfits. Sen hem och påbörjat rensningen av alla mina saker i källarn (imorgon fortsätter jag och börjar i mitt rum..)

Gbg's bilder:

Kick ass chokladtårta!

Kvällspromenad

EMD på scen at last

Elin och Elin


Kommentarer
Postat av: Lolla

Sååå fjortisar!! Puss(k)

2010-08-23 @ 00:51:08
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 08:10:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Do it! :D

2010-08-27 @ 22:51:59
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/
Postat av: Lolla

Leelin nu får du bli aktiv tycker jag! :D

2010-08-31 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0