Life's to short - DREAM!

På Lördag händer det äntligen, de jag och Sara väntat på sedan december.. Vi ska få se Mötley Crüe tillsammans! För att göra detta till en klysha ska jag säga att de är en dröm som går i uppfyllelse! Även om det var inte länge sedan jag upptäckte Mötley.

Jag fick låna The Dirt och fastnade i boken på en sekund! Den boken tog mig igenom att förlora mormor för snart två år sedan. Boken var ett sätt för mig att hantera sorg och ilska, jag kunde slå upp den och fly in i en annan värld. Musiken har sedan dess varit en lika stor del av mig som Guns N' Roses och Aerosmith's musik.
Så drömmen har inte funnits länge men den är lika stor som att få se orginal medlemmarna av Guns spela tillsammans igen.

Anledningen till att jag skriver detta är för att hålla kvar i denna känsla med hopp och lycka över att få uppfylla en dröm, även om den inte funnits länge. Men även om en dröm inte funnits länge är det lika viktigt att sträva efter att uppfylla dom.

Jag har många drömmar och jag gör allt jag kan för att nå dom och drömma nya drömmar!
Min första tatuering var en dröm som var nödvändig att genomföra för att få ett avslut men också en påminelse om vad som varit. London är en dröm om min framtid, om hur jag vill leva mitt liv. 
Mål och drömmar är vad som gör livet värt och att få uppfylla dom är en dream come true!

Life's short, make the most of it - make your dreams come true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0