Stay awake to se a picture perfect

En ny och ljusare design är på plats, tröttnade på de lila och mörka. Tack till Elin som har hjälp mig fixa!
Har under dagen sysselsatt mig med intervall träning i solen, börjat skriva mitt brev till skolan.. Hjälp! Allting börjar bli så verkligt, men längtar helt underbart mycket.
Snart ska jag börja fixa mig lite sen möta Bong för att handla och sedan gå till Phu. Vi ska väl kolla på ngn film och ta igen denna månad vi inte träffats!

Ska börja fixa nya bilder till min portfolio när mamma och pappa kommer hem, fotade nämligen men pappas kamera på tynningö så han har bilderna! Men sålänge slänger jag upp en av de bilderna som redan finns där, en av mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Annie

Har några till. ;o)

2010-08-03 @ 12:35:50
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0