VÄRT!

Det är helt sjukt vad vi utsatte oss för igår på Sonisphere, regnet öste ner, hade lera upp till knäna (nästan) och de va så jävla bra!

-Hammerfall, trodde inte jag skulle fastna men fel hade jag.
-Iggy and the Stooges, vi såg inte mycket av dom stod i öl området och skrattade åt hur j*vla mycket de regnade väldigt komiskt!
-Alice Cooper, vad ska jag säga? Den mannen överlever allt! Han blev halshuggen och fick en gift injektion ;). Legend!
-Mötley Crüe, herregud..
-Iron Maiden, vi stannade och lyssnade på ca tre låtar sen blev beslutet att ta sig hem innan de större massorna. Men positivt överraskad!

Tror aldrig jag varit så lycklig som när Mötley klev in på scen. Då spelade de ingen större roll att jeansjackan var iskall och klistrad mot kroppen och att mina skor var fyllda med lera. Det enda som va viktigt var att vi äntligen fick se dom!
Att sedan få höra dessa fantastiska låtar! Dr Feelgood, Saints of Los Angeles och Girls Girls Girls för att nämna tre. När Thommy Lee sitter och röker bakom sina trummor och Nikki Sixx ber hela publiken lyfta sina händer för att ta ett foto, Vince Neil och hans charmiga sätt och Mick Mars som är Mick Mars!
Jag skulle kunna spinna vidare här hur mycket som helst men de är riktigt svårt att sätta ord på det.
Att vi sett dessa legender live -
SÅ VÄRT!

Blev inte mycket bilder pga regnet men några :) Kolla in hos Sara också!

Hammerfall


Innan de riktiga regnet drog igång


Dränkt Henke


Alice Cooper


Taggade inför Mötley!


Och äntligen MÖTLEY CRÜE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0