2010

Nyår och jul är nu över och 2010 har äntligen anlänt! Mycket som händer detta året!

Lanzarote 22-29 januari!
London 5-9 april!
STUDENTEN 9 juni!

Tatueringar!
Utomlandsresa som avslut på dessa 3år (som gått för fort!)


På nyår va vi här och firade, Bong, Jojo, Ronja och jag åt middag här sen kom Jessi och May och när vi varit i slussen under tolvslaget så mötte vi även upp Reiven. Blev en mycket mysig och rolig kväll och de kommer bli flera sånna under detta år!
Då ska även Sara, Viola och Elin vara med!
SJÄLVKLART även Becca också!! Visste att de va ngn som inte stod med.. ♥

Såfort jag varit ute med hundarna nu ska jag sätta mig och knåpa ihop en årsresumé av 2009, bilder och text! Dags att plocka fram kalendern och se vad jag haft för mig.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: becca

så ja får dissen :O

2010-01-05 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0