År 2009 från januari till december

Januari
Året börjades nere i Alvesta hos Syster och Claes.
På VTFF blev det resa nummer två till Romme.


Februari
Claes fyllde 31år!♥
Jessica fyllde 18!♥
Viola fyllde 18!♥
Var mycket sjuk under januari och började gå på akupunktur.
(Ingen bild, fotade inget under februari pga sjukdom.)

Mars
Såg En shopaholics bekännelser med Jessica.
Åkte till Idre på en långhelg.
Sara fyllde 18!♥


April
Ronja fyllde 18!♥
Alexis kom till välden!!♥♥
Xtrah fyllde 8år!♥
Pappa fyllde år!♥


Maj
Rix Fm festival.
Pira fyllde 11år!♥
Mysdagen i hagaparken, galet varmt!


Juni
Kusinen tog studenten!♥
Bong fyllde 18!♥
Åkte till Alvesta med Carn och överraskade syster på henens födelsedag!♥
Även bror min fyllde ju självklart år!♥
Midsommar här hemma.
Elin fyllde 18!♥
Gick ut för första gången med syster, Claes, Carin och Stefan.
Jag fyllde 18! Woho!


Juli
Jessi hälsade på ute på Tynningö.
Jag och Sara fotade bröllop på tynningö.
LONDON!♥♥ med Fisken, Viola och Jessi!
Såg Inglorious Basterds med Henke.
Åkte till Södermöja med syster.
Sedan kom tjejorna också ut.
Jag blev pissigt sjuk.. Mamma och pappa fick hämta hem mig från Södermöja.
Läkarna trodde de kunde varit svin, vet fortf inte.. Feber i 3veckor.


Augusti
Åkte till Öland med Familj och jag va fortf sjuk. Blev bättre under veckan, Äntligen!
Såg Sommaren med Göran tsm med Bong.
08-festivalen med Jessi, intervjuade av SVT.
Firade 2år med Sara, Jessi och Viola!♥
Började 3an!
Mickan fyllde 16!♥


September
Såg Prinsessa och gjorde mitt berömna dyk ner i Saras knä, haha!
Utgång på Chaplins!
Lena fyllde 18!♥
TATUERING!!♥♥
Firade Lena och utgång på the Bridge!
Henke fyllde 18!♥ Utgång på the Bridge!
Kusin fyllde 19!♥
Syssling Tua fyllde 18!♥
Såg Coco-livet före Chanel med Annie.
Alexis döptes!♥


Oktober
Såg Hairspray med Mamma!
Mamma fyllde år!♥
Utgångar!
Mys kväll nummer 1 med Viola och Sara!
Blev brunett på riktigt!
Såg This is it.
Åkte ner till Alvesta med Becca!♥
Syssling Ebba fyllde 16!♥


November
Fia fyllde 22år!♥
Var på fotomässan i 5h!
Såg Hairspray igen!
Tjejkväll hos Jessi!
Jojo fyllde 18år!♥
Twilight och New Moon kväll!!!
Becca fyllde 18år!♥


December

Inspelning av Blåsningen, satt i publiken två gånger.
Biktade oss inför cyberfilmen.
Planerade en gemensam tatuering med Sara! Futurum nobis est!
Firade julafton på två ställen! Hos först Bror sedan hos sysslingarna.
Fick min efterlängtade HTC Hero!
Nyår firades här hemma!

Kommentarer
Postat av: Bong

A good year, lets make this even better! <33

2010-01-06 @ 01:08:17
URL: http://boong.blogg.se/
Postat av: Pappa

http://foto.feber.se - bara ett litet tips, mycket roligt där.

2010-01-09 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0