Inför resan

Va igår iväg med pappa till Sickla och Nacka Forum och på Claes Ohlsson i forum hittade jag en resväska lite billigare än de andra jag hittat så nu kan jag packa!
Och de har jag börjat lite smått med idag eller börjat plocka fram de jag ska ha med mig och tvättat lite. Som vanligt när jag ska åka någonstans plockar jag fram för mycket packning och får sedan plocka bort massa, så börjar tidigt xD

Imorgon är de skola igen, engelska i 2h sen till Forex och växla pengar och så skulle Fia och Alexis komma förbi på eftermiddagen :)

Puss
Snart är de fredag :D

Kommentarer
Postat av: Bong

KOM IHÅG RAKHYVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333

2010-01-19 @ 21:06:18
URL: http://boong.blogg.se/
Postat av: Syster

Bläää för dig! Vill oxå åka till värmen!!! ;o) Långhelg hit ner tycker jag låter som en bra idé. hehe

<3

2010-01-19 @ 22:57:26
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0