Resväska!

Imorgon åker min kära syster hem.. Tråkigt men förhoppningsvis kommer hon och även Claes upp snart igen eller så kanske lillasyster tar en långhelg och åker ner om de passar sig ngn helg.
Helgen har spenderats på en utställning med pappa och syster ute på Lidingö, Millesgården. Lee Millers bilder ställdes ut, fascinerande att hon varit både modell för Vouge och fotat krig, lite mix på miljöer.
Idag har vi varit hos Thoma, Fia och Alexis. Hon har nu lärt sig att pussa på saker och många pussar på leksakerna blev det. Så söt!! Hon växer så det knakar, helt galet egentligen för några månader sedan va hon så liten!

I veckan ska jag hinna åka in till stan/globen/farsta? och leta en resväska för en inte allt för dyr peng då jag inte http://www.accent.se/data/product/images/L/348_20097312102740843299.jpghar någon som är tillräckligt stor eller inte för stor. Måste ju ha en nu till Lanzarote och London i april!
Finns dock mycket roligare saker man kan köpa/göra för de pengar som inte spenderas på en resväska.. Jag ska även packa och växla pengar inför fredagen :D
(väskan till höger är från Wedins Accent och kostar 995:-, lite saftigt men hoppas på att hitta liknande på kanske en liten rea?)

Onsdag-torsdag är det ju även skola som gäller, men inte något att klaga på för är ju ledig så galet mycket (hej, jag letar jobb!) och på fredag åker vi!
Resfebern har inte infunnit sig ännu men som vanligt brukar den slå mig 3-4 dagar innan och sedan försvinna en dag senare, ingen resfeber när man väl ska åka.

Nu ska jag kolla på någon dålig serie/film tills jag somnar.
Puss

Mycket babbel om resväskor... hmm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0