I know that I am leaving my best friend


To sir with love - Glee cast


Segt på blogg fronten som alltid här men de är så fint väder och min uppkoppling här ute suger rent ut sagt. Lyckas jag koppla upp mig funkar det bara i ca 20 min..
Men nu är de lite grått på himmlen och nätet funkar så en uppdatering är på sin plats.

Dock är det inte mycket som händer förutom att vi fixar med nya huset och solar :)
Jag har bestämt mig om London.. och de blir i Juli 2011. Detta tack vare att mina föräldrar + sysslings familj åker (antagligen) till Alperna vecka 9 och jag vill ju självklart följa med. Tackar inte nej till det!

Så i slutet av juni nästa år kommer jag lämna Sthlm. Så folk får ta och komma till London för att fira min 20års dag! Nu är det bara att börja fylla i alla papper, prata med CSN och översätta mina betyg.


Kommentarer
Postat av: Lolla

åh vad spännande, kul att du har bestämt dig nu och att resan blir av, blir väl börja spara pengar för min del dårå ;) <3

2010-07-09 @ 21:00:07
URL: http://memorize.blogg.se/
Postat av: sara

:(

2010-07-10 @ 00:15:10
URL: http://lilltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0