Beautiful Dangerous - Slash feat. Fergie

De är nog bara jag som kan jobba två dagar på dagis och redan känna att min hals börjar svullna upp. Hatar mitt jävla imunförsvar och min hals.. Note to self, mååste ringa min läkare på måndag morgon!!
Sitter och surplar på en kopp med honungsvatten spetsat med lime fick nöja mig med de då vi inte hade någon ingefära.

Annars då, förutom klen kropp?! Jag har äntligen fått lite nya ideér till fotograferingar. Ska se om min syster vill stå modell någon dag i helgen. Har jag någon som är frivillig annars?




Skulle publicerats vid 14-tiden idag!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Det finns en snygg liten tjej i Tyresö vet jag ,hon blir alltid bra på bilder men hon kan nog inte stå modell direkt mer än på sitt egna vis ,kram jeanette

2010-09-02 @ 21:29:36
Postat av: Lolla

Om jag hade kunnat den här helgen hade jag klart sagt ja, men tyvärr :/ Men lycka till med fotandet och krya på dig! <3

2010-09-03 @ 23:44:00
Postat av: Anonym

Tävla på min blogg, http://mynameispippa.blogg.se/2010/september/down-down-down.html#comment



Ställ en fråga i bloggen till min frågestund och vinn 400 kronor på Nelly.se

2010-09-06 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0