One year ago

Var jag nytatuerad! Dvs vi har en ettåring idag. Min kära älskade fjäril, måste säga tack till min bror och fia igen efter ett år - Världens bästa present!
Jag hade nyss kommit hem från Kulturhuset med Pappa vi såg de tre musketörerna, as bra "rockmusikal".
Hade "nyligen" börjat sista året på gymnasiet, ett år som blev de bästa med de bästa! Mp3a - jag saknar er!

Vad gör jag idag då, jag lyckades ta mig till jobbet i 2h efter en redig förkylning. Jag har packat ihop mitt rum ännu mer. På måndag ska de fotograferas och ja jag träffar inte mina underbara vänner varje dag som jag gjorde då för ett år sedan..
Alexis, stora tjejen började på DAGIS idag! Herregud..



Vad mer då? Love-Hate relationship med allt just nu, flytten-skit roligt men jobbigt, förkylningen-bara hate där iofs att jag inte mår riktigt hundra än, hösten-är den här är den inte här? Svettades ihjäl påvägen hem idag. Men men de kan bara gå uppåt nu, riiight?



Kommentarer
Postat av: Lolla

Bra bra inställning! Och även om den inte går uppåt så vet du iaf att det finns minst två håll att gå ;D

2010-09-10 @ 00:14:29
Postat av: Mickaela

Jag saknar dig<3

2010-09-10 @ 02:44:58
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/
Postat av: sara

Jag ska fylla i, samt bygga pa min nar jag kommer hem ;)

2010-09-14 @ 23:08:34
URL: http://lilltanten.blogg.se/
Postat av: Annie

Provade lite snabbt och nja... Blir ju inte direkt som på reklamen! Haha!

MediaMarkt hade erbjudande, mellan 16-17 idag kostade den 99:- annars ligger den väl runt 600:-... Sorry.

2010-09-18 @ 18:57:25
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0