Let the freedom begin

Dött dött dött här men lite har hänt utanför bloggen!

Huset är på g att tömmas, jag har möblerat om mitt rum (varför inte tidigare kan frågas?).
Vi har kollat på lägenheter och hör och häpna idag skriver vi på papper om en jag och pappa såg i söndags, mamma fick kolla på den igår! Tadaaa! En tvåa i Årsta, älskar den, stort nyrenoverat kök, stort ljust vardagsrum, balkong i söderläge över "innergården", sovrum som inte är minimalt!
Jag har även börjat jobba! Eller jag började idag, på ett av dagis, köksjobb. Mamma som fixade, nu är hon glad! Så nu har jag något att göra 4h om dagen. Ska dock fortsätta söka heltidsjobb.

Igår var jag och Viola ute hos Sara i skogen! Dom fotade, jag blev fotad och badade nästan hela mig ett antal gånger ;) Bilderna finns hos Sara. Innan vi skulle bege oss hem (dit tunnelbanan går) åt vi middag tsm i vad som känns som den sista sommarsolen. Fast hösten har sina fördelar den med, vackra färger, mysiga promenader och stora halsdukar! Mindre kul är dock de hemska regnet som alltid förstör..

Nyss har jag byggt upp en mini studio här i mitt rum och fotat pappas modellflyg. Bilder tar mindre plats än de faktiska flygplanen nu när vi ska packa ihop allt i huset. Hus till lägenhet = slänga MASSA! Speciellt när samma familj bott på ett ställe i 23år?.. Rätta mig om jag har fel kära familj.
Imorgon kommer min fina syster hit! Hon ska plocka ihop sina grejer (som nu står och blockerar gästrummet).


Mina inlägg blir milslånga när jag inte bloggar ofta..
Nu blir de how i meet lr heroes :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med flytten & packningen!=)

2010-09-02 @ 11:53:11
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0