Visning 1 av 3

Sedan i söndags har de inte hänt så mycket men ändå en del.. Har jobbat såklart, varit på dinner dejt med fina Jessi som nu har postat ett ja tack till skolan i Australien! Så när hon åker blir de Skype och sen kommer hon hem hit på lov precis innan jag åker så de är bra planerat.

Sedan har vi haft förhandsvisningen på huset i onsdags, 3 av 5 kom och kollade och de blev ett nej, ett JA! och ett kanske. Så vi har 1½ par som kommer vara med och buda vilket känns som en riktigt bra start. På söndag är första "riktiga" visningen och sedan på tisdag. Sen är de kanske över.. Känns lite knas att folk kommer och kollar på mitt hem för att se om de ska bli deras hem.

Men vi ska skriva de sista raderna i detta kapitlet och börja med lägenhetskapitlet! Vet att Bong och Jojo inte kommer gilla att jag skriver detta men de ska bli skönt att få en lite "nystart" och de är inte så långt bort tjejer! Ni får övning inför nästa år om inte annat.
Jag längtar till att få inreda lägenheten!

Ikväll skulle de egentligen varit utgång på schemat men pga lite saker känner jag att de är inte de bästa för mig. Även dragit på mig ngt från barnen på dagis eller maten där för mår sjukligt illa..
Imorgon ska jag dela ut reklamblad med Jojo i Globen, ett minijobb för fattiga mig som inte får lön förns om en måndag! Sedan på söndag åker vi till Almunge för att fira min kusin och syssling!

Ska se om jag ska kika på Vampire Diaries igen nu eller hitta ngt annat skoj. Glass och strössel ska hämtas iaf!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Saknar dig!<3

2010-09-24 @ 23:52:28
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Hoppas att budgivningen går precis som ni önskar!



Btw, vilka glasögon tycker du att jag ska välja? Har tidigare idag lagt upp bilder på tre olika varianter i min blogg! Har du också synfel förresten?

2010-09-29 @ 22:21:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

men guuuu vilka gulliga hundar..

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-09-30 @ 19:39:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: silviiaa

fiinfin blogg! :)

2010-10-04 @ 22:24:46
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0