Instagram pictures

Sedan jag bloggade senast har jag hunnit göra lite saker, men glömt bort att blogga då det varit fullt upp med projektet Mechanical Botanical och flytt. Hade kritik på det i onsdags och ska färdigställas innan december då det är assesment - dvs då de sätts betyg, och de bestäms om man får fortsätta med vidare till nästa "nivå" av utbildningen. 
I onsdags efter vi var klara med kritiken (10.30 till 18.00 höll vi på...) så gick i princip halva klassen till en pub nära skolan och firade lite. Michan kom dit också så hon fick träffa några från min klass. Slutade med att hon och jag var två av de som stannade kvar längst och kom hem till mig vid halv ett på natten, då åt vi middag och pratade lite. 
Sen i fredags blev jag sjuk.. Influensa eller något som spökat så har spenderat hela helgen i sängen.. 
Men lägger upp ett snabbt ihop slängt kollage med bilder från min instagram.
 
 
Åkte hem och firade Tua och Maddes födelsedag, överraskade dem. 
Henke hälsade på och vi åt lunch i ett soligt Hyde Park. 
Hamnade mitt i en regnskur på min high road shoppingtur.. 
Spelat biljard, inte lika lätt som jag kom ihåg..
 

Kommentarer
Postat av: sara

åh! my love, du bloggar igen! kärlek

2012-10-02 @ 16:48:42
URL: http://lilltanten.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Men var det inte lite länge sen du uppdaterade bloggen? Bara undrar lite sådär.

2012-11-16 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0